Kinesthetic Life d.o.o.
Zabukovica 95A, 3302 Griže
Davčna številka SI: 13455737
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 7207123000
Datum vpisa: 5.1.2017
Dejavnost: Pohištvo in oprema
Vse cene vsebujejo DDV!
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila: Naročilo je bilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Pridržujemo si vse pravice za spremembe vsebine na spletni strani.
Podatki o opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu spletne trgovine Kinesthetic Life, ki je postavljena na spletni platformi WordPress.
Z nakazilom/plačilom po predračunu na tekoči račun: SI56 0400 1004 8474 284 (račun je odprt pri banki Nova KBM d.d.)
Imetnik računa:
Kinesthetic Life d.o.o.
Zabukovica 95A
3302 Griže
Nakup se prične z izborom želenega izdelka. Izdelek dodajte v nakupovalno košarico. Izdelke in količino v košarici je možno v vsakem trenutku pred dokončno potrditvijo naročila poljubno spreminjati. Postopek nakupa poteka po naslednjih korakih:
Prvi korak: podatki za dostavo
Navedite naslov in podatke za dostavo naročenih izdelkov.
Drugi korak: način plačila
Trenutno lahko opravite nakup s plačilom po predračunu, ki vam ga pošljemo na vaš elektronski naslov.
Tretji korak: zaključek nakupa
Po pregledu vseh podatkov o naročilu izberite pritisnite gumb “Oddaj naročilo”. S tem se strinjate z našimi pogoji poslovanja ter ceno naročila in se zavezujete k plačilu.
Četrti korak: potrditev
Po prejetju vašega naročila vam bomo na elektronski naslov poslali povzetek naročila. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Za vse nadaljnje informacije o vašem naročilu ali spremembah naročila nas lahko kontaktirate na info@kinestheticlife.com
Po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli potrditev. Stranko lahko kontaktiramo, da preverimo podatke o dostavi.
Račun za svoje naročilo boste prejeli na elektronski naslov v roku 7 dni od naročila. Če računa v zgoraj omenjenem časovnem roku niste prejeli, nas kontaktirajte na info@kinestheticlife.com
Izdelke, naročene v spletni trgovini Kinesthetic Life dostavlja redna dostava s Pošto Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Stroški pakiranja so brezplačni ne glede na velikost in vrednost naročila! Cena pošiljke je 6,50€ in je enotna po vsej Sloveniji ne glede na količino ali težo izbranih izdelkov.
Vsa naročila, ki so oddana na delovni dan do 12. ure, bodo poslana isti ali najpozneje naslednji delovni dan, če so artikli na zalogi.
Naročila oddana v petek, soboto ali nedeljo bodo odpremljena v ponedeljek.
Naročila, oddana na praznike, bodo odpremljena naslednji delovni dan.
Dostava blaga je omejena na ozemlje Slovenije. Blago bo dostavljeno v dopoldanskem času (praviloma do 14. ure). Če na navedenem naslovu ob dostavi ni nikogar, ki bi sprejel pošiljko, poštar pusti obvestilo, da lahko paket dvignete na lokalni pošti.
V primeru, da svojega naročila niste prejeli v zgoraj navedenih časovnih okvirih, nas kontaktirajte na info@kinestheticlife.com
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov: info@kinestheticlife.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (poštnina).
Kinesthetic Life d.o.o.
Zabukovica 95A
3302 Griže
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. (To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.)
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri prodajalcu.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.